CANNES’DA HER YER PARAMPARÇA
HER YIL CANNES’DA DÜZENLENEN VE DÜNYANIN ÖNDE GELEN TV İÇERİK FUARI OLARAK KABUL GÖREN MIPTV’DE ENDEMOL SHINE GROUP TÜRKİYE’NİN YAPIMLARI BAŞROLDE. PARAMPARÇA VE SERÇE SARAYI, CANNES’DA ULUSLARARASI TV’LERİN VE YAPIMCILARIN DA GÖZDESİ OLDU
Dünyanın en büyük bağımsız yapım şirketi Endemol Shine Group Türkiye’nin yapımcılığını üstlendiği, başrollerini Nurgül Yeşilçay ile Erkan Petekkaya’nın paylaştığı ‘Paramparça’, her Pazartesi akşamı Türkiye’ye vurduğu damgasını Cannes’a taşıdı.
BİRİNCİLİĞİ KAPTIRMADI
Yayınlandığı günden bu yana birinciliği kimseye kaptırmayan Paramparça Pazartesi akşamı yayınlanan 20’nci bölümüyle de, TNS ölçümlerine göre, ABC 1kategorisinde 10,83 reyting, 23,70 izlenme payı, tüm kişilerde yüzde 9,73reyting ve yüzde 22,87 izlenme payı ve AB kategorisinde ise 9,11 reyting ve 22ile günün en çok izlenen programı oldu.
CANNES’DA PARAMPARÇA VE SERÇE SARAYI RÜZGARI
Her yıl Cannes’da düzenlenen ve dünyanın önde gelen uluslararası TV içerik fuarı olarak kabul edilen MIPTV, bu yıl Paramparça (Broken Pieces) ve Endemol Shine Group Türkiye’nin diğer dizisi olan Serçe Sarayı (My Destiny) afişleriyle donatıldı.
Yurtdışı satışları aylar öncesinden yapılan Paramparça ve Serçe Sarayı dizileri başta Ortadoğu ülkeleri olmak üzere, birçok uluslararası TV, yapımcı ve katılımcılar tarafından büyük ilgi gördü.